ZABIEG LAMINACJI PROSTE I GŁADKIE WŁOSY 7+1 GRATIS

PYTANIA? ZADZWOŃ!

(+48) 798 539 609 LUB NAPISZ DROGERIA@KULTOVE.PL

Wersje językowe
FAQ

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym Kultove.pl?

  1. Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka.
  2. Otwórz zakładkę Koszyk w prawym górnym rogu sklepu.
  3. Kliknij "Do kasy”.
  4. Wpisz Kod Rabatowy, jeżeli chcesz skorzystać z koszyka.
  5. Zaloguj się lub złóż zamówienie bez zakładania konta.
  6. Przy wyborze opcji bez rejestracji - Uzupełnij dane zamawiającego, niezbędne do wykonania płatności i dostawy.
  7. Wybierz interesującą Cię formę dostawy i płatności.
  8. W swojej skrzynce znajdziesz e-mail z podsumowaniem zamówienia.

Czy do złożenia zamówienia wymagane jest konto w sklepie?

Nie, aby złożyć zamówienie w naszym sklepie nie musisz zakładać konta. Zamówienie zostanie zrealizowane w taki sam sposób jak w przypadku osób bez konta. Zachęcamy jednak do założenia konta. Po zalogowaniu masz dostęp do historii swoich transakcji, śledzenia zamówienia a dodatkowo możesz dodawać do ulubionych wybrane produkty.

Produkt nie jest dostępny. Kiedy będę mógł go zamówić?

W przypadku produktów niedostępnych, można zaznaczyć przycisk "Dodaj do przechowalni". Przechowalnia dostępna jest po utworzeniu konta i zalogowaniu się do niego. W przechowalni znajdziesz listę produktów z informacją o ich stanie dostępności. 

W celu uzyskania informacji, kiedy dany produkt wróci do sprzedaży skontaktuj się z nami pod adresem: drogeria@kultove.pl

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

W celu sprawdzenia statusu zamówienia musisz mieć założone konto. Informacje o aktualnym statusie znajdziesz w "Twoich zamówieniach". Jeśli nie posiadasz konta w naszym sklepie informacje o zmianie statusu zamówienia otrzymasz drogą e-mailową.

Czy po złożeniu zamówienia otrzymam informację o jego złożeniu?

Tak, po złożeniu zamówienia na twój adres e-mail przyjdzie informacja o szczegółach zamówienia. Jeśli po upłynięciu kilku godzin nie otrzymasz informacji zwrotnej, potwierdzającej twoje zamówienie - napisz do nas na drogeria@kultove.pl

Czy jest możliwość dokonania zmian w zamówieniu?

Niestety nie. Należy anulować zamówienie i złożyć je ponownie. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z obsługą sklepu.

Jak anulować zamówienie?

Skontaktuj się z obsługą naszego sklepu. Sprawdzimy status zamówienia i poinformujemy o możliwości jego anulacji. Z obsługą możesz skontaktować się za pomocą e-maila: drogeria@kultove.pl lub telefonicznie 798539609

DOSTAWA

Jakie mam opcje dostawy?

Wszystkie informacje na temat czasu i kosztów dostawy znajdziesz tutaj.

Jaki jest średni czas oczekiwania na dostawę w przypadku wyboru Paczkomatów InPost?

Średni czas dostawy za pomocą Paczkomatów Inpost to 1-2 dni robocze od momentu nadania paczki. Większość paczek dociera jednak już następnego dnia. 

W jaki sposób mogę odebrać swoje zamówienie z Paczkomatu?

W chwili otrzymania informacji, że paczka została umieszczona w Paczkomacie udaj się do niego w ciągu 24h.

Bedąc obok paczkomatu:

a) skorzystaj z ekranu na paczkomacie - podaj numer telefonu oraz kod odbioru. Kod odbioru znajdziesz w wiadomości SMS oraz e-mail. Skrytka otworzy się po podaniu poprawnych danych.

b) użyj aplikacji InPost Mobile - dostępna jest dla telefonów, które obsługują system iOS oraz Android. Otwórz skrytkę zdalnie za pomocą aplikacji.

Jaki jest średni czas oczekiwania na dostawę w przypadku wyboru Kuriera DPD?

Średni czas dostawy za pomocą DPD to 1-2 dni robocze od momentu nadania paczki. Większość paczek dociera jednak już następnego dnia.

Jaki jest średni czas oczekiwania na dostawę w przypadku wyboru Paczki w Ruchu?

Średni czas dostawy za pomocą DPD to 3-5 dni roboczych od momentu nadania paczki.

W jaki sposób mogę odebrać swoje zamówienie z Punktu Odbioru Paczka w Ruchu?

W momencie kiedy Twoja paczka dotrze do wskazanego punktu odbioru, na Twój numer telefonu zostanie wysłany 5 lub 6–cyfrowy kod odbioru (PIN) z którym należy udać się po paczkę. Kod odbioru jest niezbędny do wydania paczki przez sprzedawcę.

Jak mogę śledzić swoją przesyłkę?

W momencie przekazania przesyłki do firmy kurierskiej, otrzymasz informację drogą elektroniczną z aktualnym statusem wysyłki. Linki będą też dostępne w zakładce „Twoje zamówienia” na Twoim koncie.

PŁATNOŚĆ

Jakie formy płatności mam do wyboru?

Wszystkie informacje na temat możliwych form płatności znajdziesz tutaj.

Czy otrzymam rachunek do zamówienia?

Tak, do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny.

Czy mogę otrzymać fakturę za zakupy?

Tak, jest możliwość otrzymania faktury VAT (dla firmy) za zamówienie. W formularzu podczas składania zamówienia należy zaznaczyć chęć otrzymania faktury do zamówienia i podać dane - NIP oraz nazwę firmy.

ZWROTY

W jakim terminie mogę zwrócić zamówione produkty?

Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia.

W jaki sposób mogę zwrócić zamówione produkty?

  1. Przygotuj paczkę do wysyłki
    Pobierz formularz zwrotu i wypełnij go lub wykonaj go samodzielnie.
    Zapakuj zwracany towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu do pudełka. Pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć paczkę do wysyłki.
  2. Zapakuj zwracany towar. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu.
  3. Wyślij przesyłkę Firma Oskar Wiktor Keller, ul. Warszawska 8, 91-862 Łódź
  4. W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki otrzymasz od nas wiadomość z decyzją o rozpatrzeniu zwrotu. O decyzji poinformujemy drogą e-mailową. 

Jak długo trwa rozpatrzenie zwrotu?

Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszenia zwrot płatności otrzymasz w ciągu 14 dni.

Kto pokrywa koszt zwrotu towarów?

Kupujący ponosi koszty związane ze zwrotem produktów, zgodnie z cennikiem wybranej firmy kurierskiej.

Czy mogę zwrócić tylko część zamówienia?

Tak, możesz zwrócić tylko wybrane produkty z zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl